19 Haziran 2012 Salı

Video: Tom Felton Açlık Oyunları ve Finnick Hakkında Konuşuyor.


Tom Felton aşağıdaki röportajında Açlık Oyunlarının büyük bir hayranı olduğunu ve Finnick rolüyle ilgilendiğini açıkladı.


24 yaşındaki 'Harry Potter' yıldızı Tom Felton Açlık Oyunlarının büyük fanı olduğunu anlattı. 
"Açlık Oyunları galasındaydım" diyor ve "Filmden çok etkilendim. Kız arkadaşım hevesli bir kitap okuyucu ve bana filmi mutlaka izlemem gerektiğini söyledi. İnanılmazdı. Kendi adıma konuşmam gerekirse diğer filmin çıkmasını büyük bir merakla bekliyorum."

Ihhmm, peki o 'Ateşi Yakalamak' filminin bir parçası olmak istiyor mu? "Elbette," diye hemen cevap veriyor. "Finnick karakterini inceleme şansı buldum ve o oldukça harika bir karakter."

Sizce Tom Felton 'Finnick' olabilir mi? 

0 yorum:

Yorum Gönder