29 Mayıs 2012 Salı

Kısa Bir Ara

Blog daha yeni olduğu için belki takipçisi vardı belki yoktu,bilemiyorum. Fakat yinede bu yazıyı yazma gereksinimi duydum. Sitedeki tek yazar ben olduğum için tüm yük benim üzerimde ve 9 Haziranda girmem gereken çok önemli bir sınav var-Sbs mağduruyum-  Sbs dolayısıyla 9 Haziran'a kadar çeviri yapamayacağım. Sbs'den çıkıp eve geldiğim an kendimi bilgisayarın kollarına atacağım için çeviri yapmaya başlayacağım ve bu aranın açığını kapatmak için elimden geleni yapmaya çalışacağım.
-Sbs'ye girecek olanlarınız varsa başarılar diliyorum.-

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Sitende yazarlık yapmak çok isterim bende sbs mağduruyum sbs den sonra yazı yazmaya başlayabilirim. İngilizcem oldukça iyidir. Eğer blogunda yazar olmamı istersen bunu zevkle yaparım :)

Zeynep dedi ki...

O zaman www.facebook.com/uluturkzeynep ekle,konuşalım.

Adsız dedi ki...

tamam ekledim adım özge özkaya

Yorum Gönder