17 Haziran 2012 Pazar

Naya Rivera: "Seve Seve Johanna'yı Oynarım"



Geçen Nisan ayında, Glee'nin aktrisi twitter hesabından Johanna rolü için ilgi duyduğunu söylemişti. Ayrıca Rivera Entertainment Weekly'nin Johanna olma ihtimali yüksek olan oyuncular listesinde.

Radar Online ile yapmış olduğu yeni bir röportajda, Johanna hakkında ve fanlarının Johanna rolündeki vermiş oldukları desteği anlatıyor.

Q: Açlık Oyunlarını okurken zevk aldınız mı?
Kitapları filmlerin çekileceğini bilmeden önce okumuştum ve çok beğenmiştim. Büyük bir hayranı olmuştum. Hatta okurken Johanna Mason rolü benim olmalı diye düşünüyordum. O baltalı bir haraç ve eski kazananlardan.. O çok serseri tipli!

Naya Rivera sizce Johanna olabilir mi? Yada sizce Johanna rolü için en uygun kim?

1 yorum:

Unknown dedi ki...

BENCE NAYA RİVERA JOHANNA ROLU İÇİN ÇOK UYGUN KESİNLİKLE OYNAMALI

Yorum Gönder