14 Mayıs 2012 Pazartesi

Jennifer Lawrance ,Cosmogirl'in Yeni Sayısında !









Hollywood isimlerinde kendine yeni yeni yer bulmaya başlayan Açlık Oyunları oyuncusu Jennifer Lawrence, Cosmogirl'ün yeni sayısına kapak oldu ve birçok açıklamalarda bulundu. 



Oyuncu olmak istediğiniz zaman, şu anki gibi başarılı olabileceğinize inanmış mıydınız? 

Daha gençken, çok saftım ve ''Kolay olacak, bunu becerebilirim'' diye düşünüyordum. Ama şimdi, uzun süreli bir başarı elde edemeyeceğimi düşünebiliyorum. İnsanları hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum.

Kendinize güveniyorsunuz. Gerçekten kariyeriniz hakkında korkuyormusunuz?

Sanırım korktuğum zamanlar kendime güvenim geliyor.
Diğer Hollywood oyuncuları gibi aşırı bakımlı ve süslü görünmüyorsunuz. Siz kendinizi nasıl buluyorsunuz?
Bence doğuştan erkek gibiyim biraz. Bundan gayet memnunum. Birçok Hollywood yıldızı böyle olmayabilir ama ben mutluyum. İki abi ile büyüyünce, insan etkileniyor biraz sanırım.

Hollywood'da en yakın arkadaşlarınız kimler?

Sanırım X-Men rol arkadaşım Zoe Kravitz ile yakınız. Çok havalı biri. Sesi ve stili çok hoş ve gerçekten oyunculukta iyi. Açlık Oyunların'da beraber rol aldığımız Josh ve Liam ile de yakın olduk.

Diğer oyunculara göre daha belirgin bir vücüdünuz var. Bir rol için kendinizi değiştirdiniz mi?

Evet... Oyuncuyum ve birileri bana vücüdümun nasıl görüneceğini söylüyor. Bundan korkmamak gerek. Çok kilolu birini oynayabilirim. Ama beni değiştiremezler, nasılsam öyleyim. 



ESNO sitesinden alıntıdır.

0 yorum:

Yorum Gönder